27 maj 2007

Shopping på nätet

Tänkte idag ge er lite tips på nätbutiker som har fina saker som man bara vill ha!!


Gudrun Sjödén -Härligt färgstarka inredningsdetaljer och kläder.
Har själv en röd matta i köket från Gudrun S. som jag gillar jättemycket. Blir man less på det mönstrade kan man bara vända på den så blir den randig.

Syster Lycklig - Har bl.a supersöta kuddar från danska Greengate.

Lantlig design - Romatiskt och lantligt. Vill gärna ha det vackra kakfatet...


Slutligen vill jag gratulera alla mammor idag! Jag fick en rosa (hennes favoritfärg färstås...) kuddflox av min dotter idag. Kram på er alla starka mammor där ute! En särskild stor kram till min syster som är en rikig supermamma med 3 söner, varav den minsta föddes med en sjukdom och har blivit opererad i Paris två gånger. Och till min egen mamma, som ställer upp i alla väder för sina barn och barnbarn!

3 kommentarer:

Stina sa...

Tack, vännen!
Här var det fint alltihp. Mattan tycker jag är jättesnygg. Kram Stina

Min Lilla Vrå sa...

Hej!
Vilken fin sida du har:-)
Får väl se hur jag klarar av att blogga.. Startade min blogg nu i em..
Kram/Eva

Anonym sa...

Kramis på dig syrran!! Vad du är gullig!!!