17 januari 2008

Nu är glada julen slut slut slut....

Och det är så skönt skönt skönt att få slänga ut granen och annat pynt. Det blir så ljust och fräscht. Så nu inväntar man bara på vårsolen som kommer att värma upp oss bleka, kalla nordbor.

Idag är det sjukstuga hos mig. Har själv en envis förkylning som aldrig ger sig, och dottern har kräksjuka...jippie! Livat värre alltså! Tur man då kan sitta och läsa bloggar och uppdatera sin egen vilket verkligen behövs....ja...den är ju inte direkt den mest uppdaterade...men så är det, inspirationen går upp och ner. Här är iallafall lite bilder från mig.

Kram!



Den här ängeln och ljusslinga får hänga kvar ett tag till...

6 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Hej!
Så söta änglar du visar! Jag älskar verkligen änglar!
Hoppas att ni alla har blivit friska, eller att ni blir det snart! Det är verkligen jobbigt när man själv och barnen är sjuka!
Kram/Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, länge sen jag kikade in här och ett tag hade du uppehåll så det föll i glömska, du har en sådan mysig blogg och jättefint hemma! Inbjudande headerbilder upptill!!! Ha det gott. Mari.

Karin i Villa Grå sa...

Vilken fin ram! Om du någonsin tröttnar på den vet jag en grå villa i norra Uppland som gärna tar emot den... *blink*

Krya på er! Inte roligt alls att vara sjuk.

Kram, Karin

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Hej nu gjorde du mig lite nyfiken var bor du ? vet du var jag bor? trevligt att titta in hos dig mvh Maria Villa Nyhem

Anonym sa...

Hej Lena! Ja, du har verkligen fint hemma! Du har öga för det där med inredning. Tittade in som hastigast för det är lite trist på jobbet just nu :) Tänkte se om du har länkat till någon inredningsbutik i Juniskär som heter något med M...nåt ord först och sen M. Men det hade du visst inte. Nu när du är hemma och vab:ar igen så kanske du lägger in lite fler bilder. Ha det! /Maria

Anonym sa...

Hej Fru Larsson!
Blir anonym ser jag eftersom jag inte har hunnit lägga upp ett konto än . :-)
Kan det vara Magasin M i Juniskär du menar? Jättefin nätbutik! Har bl a köpt lite fina korgar där till badrummet! www.magasinm.se är adressen! hälsn Mia