21 juni 2007

Rusta har rustat upp sig!

Var på Rusta idag -har inte varit där på evigheter. Blev riktigt positivt överraskad för det fanns faktiskt en hel del fina saker. Så det blev några "fynd": En vit spetskudde, en blårandig stolsdyna med rosor och en vit kruka i plåt. Passade fint på soffan i kvällssolen. Dessutom en gullig liten mjölkkanna i blått och vitt. Nu har pionen slagit ut! Underbart! Det gäller att passa på att njuta. Som tur är så står dom riktigt länge när man tar in dom. Jag har tagit in stora knoppar, så jag har snart doftande pioner i varje rum.


Jag vill önska alla en riktigt härlig midsommar med lite bilder från mig.

8 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Du är så duktig att arrangera dina kort. Fina fynd du fick tag i!
/Sussie

Marie sa...

Vilka fina saker du har köpt. Får kanske bli en sväng till Rusta någon dag.

Ha en trevlig midsommar.
Kram Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Å vilket otroligt vackert collage du har gjort, mer sommar går det knappast att få!! Fina fynd från Rusta. verkligen. De har mer än man kan ana, lokalen i sig är rätt trist men oj vilka fina saker man kan fynda, om man letar...dynan, kannan och krukan var verkligen fina, och kudden ser dyr ut, jättefint!! Ha en bra midsommar!! Mari.

elin1976 sa...

Ønsker deg en fantastisk midtsommer aften.
Masse klemmer fra Elin:O)

Rara Ting sa...

Vilken inspirerande blogg du har... Fin-fina kort! Jag la in din bloggadress under "underbar inspiration" i min blogg!
Ha en trevlig dag!

http://anglagard.blogspot.com

Livet på kyrkstigen sa...

Åh, vilka fina bilder du lagt ut, älskar verkligen soffan på bilden:)

Det Ljuva i livet sa...

Rusta, here I come! Vilka fynd och vilka härliga kort.

Anonym sa...

Hej O tack för lånet av bilden till min hemsida.
Måste bara säga att jag tycker du är så fantastiskt duktig på att både fota o att välja bilder till din blogg, det är en njutning o inspiration att läsa !!
Ha en trevlig fortsättning på sommaren !
Hälsningar från ett regnigt o stormigt Gotland.
:) annika/www.hansonsmagasin.se