6 juni 2007

Shoppat!

Här är mina nya saker jag shoppat på nätet. Ljuslyktorna, teburken och tygpåsen är från Fridas gård och trådkorgen i sk. fil-de-fer är från Hansons magasin. Alltid kul med lite nya saker!

Har också handlat ett stolsöverdrag från Hansons magasin från Nyblom och Kollén. Passar fint till mitt gröna skrivbord (Japp, köpt på loppis...). Har funderat hit och dit på att måla bordet vitt, men jag gillar den där gröna färgen. Just nu iallafall....:)

Lite annat jag har på en hylla ovanför skrivbordet i grön nyans.

9 kommentarer:

Stina sa...

Vad fint. Jag tycker att det var en fin färg på skrivbordet. Dynan passar ju toppenbra.
Kram Stina

Marie sa...

Jättemycket fint du har köpt.

Ha en härlig dag.
Kram Marie

Stina sa...

Kramizen kommer här...:-)

Brunkullan sa...

Jättefint du verkar ha!!
Tack för titten:-)

Hansons magasin ska jag nog besöka på nätet endera dagen.

Kul med en bloggande norrlänning till att besöka också:-)

Susanne

Hem & Harmoni Marie sa...

Vilken trevlig blogg jag hittade idag... :) Jättefina grejor!
Ha en trevlig kväll! Kram...

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina saker du köpt!! Stolskyddet och alla andra saker, jättefint!! Mari.

♥ Pia... sa...

Hej..så fina saker du köpt...gillar färgen på skrivbordet..kul med lite annat än bara vitt:) fina bilder du visar...ha det så gott i värmen ...PIA

Det Ljuva i livet sa...

Superfint!

dreamhouse sa...

va kul att du kommit igång med allt!